Danijela Andrejić Mićović

PYP stručni saradnik i pomoćnik IB PYP koordinatora
danijela.andrejic@boskovic.edu.rs

Obrazovanje: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, odeljenje za psihologiju

Stručno usavršavanje:

  • Edukacija u oblasti kognitivno-bihejvioralne terapije
  • Edukacija u oblasti racionalno-emotivne i kognitivno-bihejvioralne psihoterapije – teorija i tehnike –napredni nivo – REBT Affiliated Training Center of Albert Ellis Institute
  • Racionalno-emotivna i kognitivno-bihejvioralna terapija dece i adolescenata – TIM centar, Novi Sad
  • Plan za podsticanje darovitih u okviru saradnje škole i specijalizovanih institucija – izrada IOP-a za darovite u organizaciji Filozofskog fakulteta i Regionalnog centra za talente Beograd II
  • Organizacija, sadržaji i načini rada sa talentovanim učenicima u oblasti srpski jezik i književnost/istorija – jedan od autora i predavača na seminaru u organizaciji Regionalnog centra za talente Beograd II
  • Making the PYP Happen- Introduction to the PYP Curriculum Model – International Baccalaureate Organization
  • CLIL – Bilingual education (New teaching approach)
  • Evidencing learning – International Baccalaureate Organization
  • NLP Master – NLP Academy Slavica Squire
  • Implementing Social and Emotional Learning in the Classroom – Charity Dodd, LINC Social and Emotional Learning and Wellness Facilitator
  • – Creating a curriculum for transdisciplinary learning – Category 3
  • – SEL activities for supporting students’ social-emotional well-being
  • Onlajn obuka za stručne saradnike – “Unapređivanje kompetencija zaposlenih u sistemu obrazovanja u oblasti zaštite mentalnog zdravlja mladih” u organizaciji Ministrastva prosvete, Instituta za mentalno zdravlje i ZUOV
  • NTC sistem učenja – razvoj kreativnog i funkcionalnog razmišljanja

 

Učešće u projektima:

 

Za učenike:

  • Projekat preventivnog vaspitnog rada sa učenicima “Zdrav stav”
  • Svako osećanje je deo mene
  • Vešta komunikacija
  • Prezentacijske veštine
  • Socijalne veštine
  • Ja umem da rešim problem
  • Kako da naučiš da učiš
  • Zloupotreba Interneta
  • Bezbednost dece na Internetu
  • Prevencija vršnjačkog nasilja
  • Kelso’s Choice – program razvijanja veština za rešavanje konflikata za učenike od 1. do 4. razreda
  • Pubertet
  • Profesionalna orijentacija

Za roditelje:

  • Kroz lavirint puberteta
  • Pristupi u učenju
  • Razvojni majndset

Za nastavnike:

  • Kako motivisati dete da uči
  • Inkluzivno obrazovanje i izrada individualnog obrazovnog plana”
  • Rad sa nadarenim učenicima
  • Multisenzorni pristup u nastavi