Milica Skočajić

Obrazovanje:

  • 2016 Master psiholog
  • Doktorant na odeljenju za psihologiju, Filozofskog fakultet na Univerzitetu u Beogradu

Radno iskustvo:

  • 2023-2024 Fakultet za ekonomiju, finansije i administraciju: Asistentkinja na predmetima Socijalna psihologija i Učenje i razvoj
  • 2022-2023 Fakultet za ekonomiju, finansije i administraciju: Asistentkinja na predmetu Socijalna psihologija.
  • 2018 – 2019 Fakultet za medije i komunikacije: Izvođenje vežbi na predmetu Razvojna psihologija
  • 2018 – 2019 Filozofski fakultet: Izvođenje vežbi na predmetu Psihologija obrazovanja
  • 2017 – 2019 Mlađa istraživačica u Centru za istraživanje javnih politika

2014 – 2021 Asistentkinja u Istraživačkoj stanici Petnica

Projekti:

  • 2018 Društvo istraživača u obrazovanju u Srbiji: Adaptacija inkluzivnog okvira za predškolsko vaspitanje u Srbiji
  • 2017 Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu, odeljenje za psihologiju: Stereotipi nastavnika o učenicima iz marginalizovanih grupa
  • 2019 – 2020. Grupa Most / Nacionalna asocijacija nastavnika i roditelja u Srbiji Kvalitetnije i pravednije učenje na daljinu

Profesionalno usavršavanje:

  • 2022 IB MYP ATL skills meetup
  • 2020 Cambridge English Qualifications C1 Advanced; Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) level. C2
  • 2020 DP Psychology (Cat.1)
  • 2019 MYP Developing the MYP – introductory
  • 2020 DP Psychology (Cat.1)
  • 2024 Zavod za unapređenje obrazovanja i vaspitanja: „Unapređivanje kompetencija zaposlenih u sistemu obrazovanja u oblasti mentalnog zdravlja mladih“
  • 2023 Logopedsko defektološki centar „Korak po Korak 2“: Procena i tretman dece sa ADHD-om
  • 2023 Logopedsko defektološki centar „Korak po Korak 2“: Procena disleksije disgrafije i diskalkulije
  • 2022 Institut za mentalno zdravlje: HAT smernice za unapređenje mentalnog zdravlja adolescenata i preventivne intervencije
  • 2022 Fondacija Tempus: Karijerno vođenje i savetovanje u srednjoj školi
  • 2022 Ordinacija za psihijatriju dece i psihoterapiju dece i odraslih „Krug“: Granični poremećaj ličnosti u adolescenciji.
  • 2021 Pedagoško društvo Vojvodine: Trauma kod dece i omladine – kako prići traumi iz ugla prosvetnih radnika?
  • 2021 Klinika za neurologiju i psihijatriju za decu i omladinu: Prepoznavanje, dijagnostikovanje i intervencije kod namernog samopovređivanja dece i mladih
  • 2020 Fondacija Tempus: Karijerno vođenje i savetovanje u Republici Srbiji i Evropi
  • 2019 Društvo psihologa Srbije: Jačanje profesionalne uloge psihologa u školama

Objavljeni radovi:

Skočajić, M., Radosavljević, J., Okičić, M., Janković, I., & Žeželj, I. (2016, oktobar). Boys Just Don’t! Gender Stereotyping and Sanctioning of Counter-Stereotypical Behavior in Preschoolers. Sex Roles. 1-10

Stanković, B., Skočajić, M. & Đorđević, A. (2018). Upravljanje porođajem u Srbiji: medicinske intervencije i porođajna iskustva. Limes Plus. 14(2), 197-225.

Skočajić, M. & Stanković, B. (2018, Novembar).

Proces donošenja odluke o abortusu, prezentovan na Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnih iskustava do društvenih praksi. Beograd.

Anić, T., Nedeljković, B., Skočajić, M., & Vladisavljević, M. (2015). Konstrukcija instrumenta za merenje rodnih stereotipa, prezentovan na Empirijska istraživanja u psihologiji. Beograd

Pohađanje obuke Developing the MYP