Prepoznajemo različitosti – Know our differences
Na zajedničkom interdisciplinarnom času vežbali smo deskripciju. Opisivali smo druga/drugaricu levo od sebe na drugom stranom jeziku, a druga/drugaricu desno od sebe na engleskom jeziku. Drugi deo časa je nosio naziv „Pogodi ko je to!”. Izvlačili smo cedulje na kojima je bio opis za svakoga od prisutnih, a koje smo pisali na časovima srpskog. Taj deo časa nam je bio najzabavniji jer je bilo baš duhovitih opaski. Potom smo diskutovali koju osobinu treba da ima neko ko ima određeno osećanje. Frazeologizme, koji u osnovi imaju prideve, rešili smo brzo. U sledećoj fazi časa smo dobili radni listić – Personality. Trebalo je da završimo rečenicu koja počinje sa –Ja sam…
Na kraju časa – reflections, učenici i nastavnici su odgovorili na neka pitanja. Naučili su mnogo jedni o drugima, još po neki izraz kojim bi opisali svoju ličnost, da je koordinator gotivan… Njihova uloga na času je bila aktivna: da pišu, opisuju, razgovaraju, komentarišu, iznose svoj stav.
Ovakvi časovi su im zanimljivi jer svi učestvuju, ima puno smeha, na ovakvim časovima se zbližavamo. Čak 95% učenika se osećalo odlično, divno, samouvereno, poneko je imao tremu i bio uplašen. U svom angažovanju ne bi promenili ništa. Neki učenici su mislili da bi mogli više da se aktiviraju i da pobede stidljivost.
Dugo se tokom dana pričalo o času, čak i za vikend komentarisali neki opisi. Osmeh i zadovoljstvo koje se videlo na licu učenika i profesora je znak da je čas bio ispešan.