Radionice o učenju u G3

Učenici G3 se po prvi put ove školske godine suočavaju sa brojčanim ocenjivanjem. Sem onoga što urade u školi, važno je i kako se organizuju prilikom obnavljanja, utvrđivanja i na koji način se snalaze u skladu sa dominantnim stilom učenja koji je kod njih zastupljen. Kako znaju da su nešto dobro naučili, nezavisno od toga da li rade test, usmeno odgovaraju ili dobiju određenu ocenu? Kako da se izbore sa obavezama i ocenama?

Važno je bilo da učenici spoznaju da se može učiti na puno različitih načina, da svako može da pronađe svoj najefikasniji način učenja, kao i da razgraničimo od koga šta zavisi prilikom učenja i procenjivanja naučenog ( šta zavisi od nastavnika i roditelja, a šta od samog učenika).

Učenici su takođe bili u prilici da sami isplaniraju svoju radnu nedelju i u nju uključe sve aktivnosti kojima se bave posle škole i vikendom, kako bi što bolje razvijali svoje organizacione veštine i planiranje sopstvenog učenja. Na ovaj način razvijamo odgovornost i samostalnost u procesu učenja koji su osnovni preduslov za postizanje dobrih rezultata i formiranje trajnih i primenljivih znanja.