Aleksandra Aprcović

Profesor razredne nastave

aleksandra.aprcovic@boskovic.edu.rs

Obrazovanje:Učiteljski fakultet, Sombor; profesor razredne nastave

Stručno usavršavanje:

Građansko vaspitanje (od prvog do petog razreda); Novi Sad, Srbija, 2001-2005. godine
Multimedijalna interaktivna nastava; Beograd, Srbija, 2001. godine
Struktura i organizacija obrazovnog sistema; Novi Sad, Srbija, 2002. godine
Aktivno učenje; Vrbas, Srbija, 2003. godine
Kakva nas škola čeka u septembru; XVIII sabor učitelja, Prijepolje, Srbija, 2004. godine
Vaspitni problemi učenika i kako ih prevazići; Beograd, Srbija, 2008. godine
Dobra saradnja sa roditeljima; Beograd, Srbija, 2008. godine
Holistički pristup u radu sa decom u prvom razredu; Beograd, Srbija, 2008-2009. godine
Metodologija u razrednoj nastavi; Beograd, Srbija, 2008. godine
Podrška unapređivanju obrazovno-vaspitnog programa rada i osamrevenjivanje metodologije rada u mlađim razredima, XXV Zimski susreti učitelja; Beograd, Srbija, 2009. godine
Classroom Management (Teaching through story time; Bilingual learning/Attitudes and Expectations; Cross-curricular approach (learning and planning); Working with parents, Language development and enrichment; Dealing with difficult behaviour; Emotional Literacy; Planning a Creative Classroom; Creativity and Critical Thinking; Teach to inspire better behaviour; Diversity in the classroom; The Emotional World of Special Needs Children; Using drama to teach language) and Support the improvement of educational work and the modernization of the methodology in elementary grades; Beograd, Srbija, 2008-2010. godine
One Week Intensive Classroom Training at Highgate School; Nikozija, Kipar, 2009. godine
Mensa NTC sistem učenja – razvoj kreativnog i funkcionalnog razmišljanja i efikasno učenje; Beograd, Srbija, 2010. godine
Inkluzivno obrazovanje i individualni plan za decu sa posebnim potrebama; Beograd, Srbija, 2010. godine
Kako misliti drugačije, interdisciplinarni pristup u nastavi; Beograd, Srbija, 2010. godine
Mehanizmi učenja i motivisanja učenika da uče i Motivaciju i psihološke principe učenja; Beograd, Srbija, 2010. godine
Čitanjem i pisanjem do kritičkog mišljenja“; Beograd, Srbija, 2010-2011. godine
Motivacija za učenje i psihološki principi učenja, Beograd, Srbija, 2011. godine
Introduction to Cambridge Primary and Introduction to Cambridge Secondary 1, Beograd, Srbija, 2012. godine
Umeće komunikacije, kako da govorimo i slušamo da učenici hteli da nas čuju i razgovaraju sa nama; Beograd, Srbija, 2013. godine
Kreiranje kontakata i prepoznavanje emotivnih potreba dece; Beograd, Srbija, 2014. godine
Kako praviti podsticajne zadatke, Beograd, Srbija, 2014. godine
Veštine za adolescenciju, Beograd, Srbija, 2015. godine
Primena komunikacijskih veština u radu nastavnika; Beograd, Srbija, 2015. godine
Ka tematskom i interdisciplinarnom planiranju; Beograd, Srbija, 2014. godine
Testovi znanja, o čemu treba voditi računa; Beograd; Srbija, 2015. godine
Edmodo, obrazovna platforma; Beograd, Srbija, 2015. godine
U susret upotrebi IKT-a u nastavi; Beograd, Srbija, 2015. godine
Uvođenje tableta u nastavu, HP classroom ; Beograd, Srbija, 2015 – 2016. godine
Nastava u oblaku, onlajn seminar; Beograd, Srbija, 2015. godine
Ocenjivanje – najlepši posao nastavnika, onlajn seminar; Beograd, Srbija, 2015. godine
Kakva pitanja vode do znanja; Beograd, Srbija, 2015. godine
Stalno stručno usavršavanje – planiranje, realizacija, vrednovanje, praćenje; Beograd, Srbija, 2015. godine
Uvođenje tableta u nastavu, Hewlett Packard, webinar, Charles Radman, Beograd, Srbija, 2015. godine
Unapređivanje rada u oblasti organizacionog razvoja i razvoja ljudskog resursa; Beograd, Srbija, 2016. godine
Class Dojo, classroom community application; Beograd, Srbija, 2016. godine
Radioničarski oblik rada, Beograd, Srbija, 2016. godine
Podsticanje pismenosti kod dece predškolskog i ranog školskog uzrasta, Beograd, Srbija, 2016. godine
Primena onlajn viki enciklopedije na srpskom jeziku u nastavi i učenju; Beograd, Srbija, 2016. godine
Na kom jeziku sanjaš – rad sa bilingvalnom decom, XXXII Zimski susreti učitelja Srbije; Beograd, Srbija, 2016. godine
Igroliko učenje putem računara, onlajn seminar; Beograd, Srbija, 2016. godine
SAMR model i veštine učenja za 21. vek; Beograd, Srbija, 2016. godine
Stvaranje uslova za učenje; Beograd, Srbija, 2016. godine
Predavanje logopeda Nikolete Stevović, Beograd, Srbija, 2016. godine
Moodle, obrazovna platforma, Beograd, Srbija, 2016 – 2017. godina
Problemska nastava prirode i društva, XXXIII Zimski susreti učitelja; Beograd, Srbija, 2017. godine
Nove tehnologije u obrazovanju, Beograd, Srbija, 2017. godine
Pisanje projekata, Beograd, Srbija, 2017. godine
Simpozijum, učenje za budućnost; Beograd, Srbija, 2017. godine
Unapređivanje bilingvalne nastave primenom CLIL metode; Beograd, Srbija, 2017. godine
Rešavanje problemskih zadataka; Beograd, Srbija, 2017. godine
Mentalna higijena u školi; Beograd, Srbija, 2017. godine
Cambridge Professional Development Qualifications ; Teaching and Learning – training, uloga mentora; Beograd, Srbija, 2017- 2018. Godine
Metodički pristup obradi gramatičkih sadržaja u mlađim razredima osnovne škole putem integrativne nastave, onlajn seminar; Beograd, Srbija, 2017/2018. godine
Obuka „Mind UP“, fondacija Novak Đoković, prvi deo; Beograd, Srbija, 2018.